3 هتل از بهترین هتل های کاشان

کاشان گردنویسنده: کاشان گرد
بازدید: 47,159 بازدید
هتل عامری یکی از بهترین هتل های کاشان

با بهترین هتل های کاشان آشنا شویم

شهر کاشان با خانه‌های تاریخی و قدیمی گره خورده و هر کدام تاریخچه و داستان زیبایی دارند که امروز یا به عنوان مکانی برای بازدید گردشگران و یا اقامتگاهی برای آرامش آنها شدند و بافت‌های شهر کاشان در دل خود خانه‌های تاریخی، گذرها، امامزاده‌ها و مقبره مشاهیر را جا داده است. در سفر به کاشان دستتان برای هر جور سلیقه ای باز است یعنی برای انتخاب یک اقامتگاهی که جز بهترین هتل های کاشان باشه، می‌توانید هم اقامتگاه سنتی، بوم گردی و هتل‌های سنتی و یا همچنین هتل های مدرن و رایج را برای اقامت انتخاب کنید.

3 هتل در کاشان است که در بین مسافران معروف شده‌اند و ما با توجه به نظرات مسافران و گردشگران این هتل‌ها را به عنوان بهترین هتل های کاشان به شما معرفی می‌کنیم.

سه هتل از بهترین هتل های کاشان

هتل عامری کاشان

خانه عامری های کاشان با مساحت دوازده هزار متری و 85 اتاق که شامل هفت حیاط زیبا می‌شود، بزرگ‌ترین خانه تاریخی کاشان و ایران است و در مرمت آن از وسواس خاصی برای حفظ طرح اولیه بنا و نقوش آن به کار برده شده است.

هتل عامری یکی از بهترین هتل های کاشان

امکانات هتل سرای عامری کاشان

  • 1- سی و هشت اتاق جهت پذیرایی
  • 2- رستوران
  • 3- کافی شاپ
  • 4- تالار همایش
  • 5- نگارخانه ( شامل نگارخانه سهراب ، نگارخانه ملک الشعرا بهار )
  • 6- غرفه های تجاری

آدرس هتل سرای عامری ها کاشان 

خیابان علوی ، بن بست بوستان هفتم

دومین هتل از بهترین هتل های کاشان که یکی از محبوب ترین مجموعه اقامتی های کاشان محسوب میشه هتل سنتی منوچهری هست، که بریم بیشتر باهاش آشنا بشیم.

 

هتل سنتی منوچهری کاشان

وقتی به شهر تاریخی کاشان رسیدید به سمت خیابان محتشم حرکت کنید و بعد وارد کوچه شهید ثابت و پس از آن کوچه عمارت هفتم و در نهایت به طرف پلاک 49 بروید. بهترین هتل های کاشان

با حرکت به سمت درب ورودی هتل سنتی منوچهری کاشان با راهرویی سنگ فرش شده که با دیوار های کاهگلی مزین شده روبرو می‌شوید، درب ورودی این خانه تاریخی از جنس چوب و با یک چراغ نقابی شکل در سردر با طراحی اسلیمی حس و هوای اولیه شما را قلقلک می‌دهد.

هتل منوچهری یکی از بهترین هتل های کاشان

بعد از وارد شدن به داخل مجموعه با منظره ای چشم نواز روبرو می‌شوید یعنی یک حیاط گودال باغچه ای و حوضی در وسط ، شاه نشینی با شکوه با یک سرداب مرکزی، اتاق ها با پنجره های ارسی و شیشه های رنگی تزئین شده که همه به شما حس حضور در یک اقامتگاه تاریخی و سنتی را می‌دهد ، بله شما در هتل سنتی منوچهری کاشان هستید.

تبریک میگم شما در یکی از بهترین هتل های کاشان قرار دارید، شاید در این لحظه منتظرید تا اتاق محل اقامتتان را به شما نشان دهند ، که پرسنل هتل بعد از پذیرایی با یک نوشیدنی محلی و خوش آمدگویی ، شما را به اتاقتان راهنمایی می‌کنند.

جالب است بدانید بوتیک هتل سنتی منوچهری جز معدود خانه و اقامتگاه های تاریخی کاشان است که آب انباری را در دل خود پنهان کرده و آن را به سینمایی برای تماشای مستند هایی از ایرانگردی و کاشان گردی تبدیل کرده‌اند. بهترین هتل های کاشان

امکانات هتل سنتی منوچهری کاشان

  • اتاق های اقامتی
  • رستوران
  • آرت گالری
  • فروشگاه
  • کارگاه
  • سینما

هتل منوچهری یکی از بهترین هتل های کاشان

آدرس هتل سنتی منوچهری کاشان

کاشان، خیابان محتشم، کوچه ثابت، کوچه عمارت هفتم، پلاک 49

سومین هتل از پرطرفدارترین و بهترین هتل های کاشان هتل نگارستان هست، که جز هتل های کلاسیک و رایج در شهرهای دیگر هست، بریم که بیشتر باهاش آشنا بشیم.

 

هتل نگارستان کاشان 

در سفر به کاشان دستتان برای هر جور سلیقه ای باز است یعنی می‌توانید هم اقامتگاه سنتی ، بوم گردی و خانه های تاریخی و یا همچنین هتل های مدرن و رایج را برای اقامت انتخاب کنید. هتل نگارستان کاشان یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی هست که دوست دارند در مسافرت خود چند شبی را در هتلی شیک در کاشان بگذرانند.

امکانات هتل نگارستان کاشان

  • رستوران با انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و فست فود
  • کافی شاپ
  • سالن های همایش و مجالس
  • لاندری تخصصی
  • پذیرش 24 ساعته
  • اینترنت رایگان
  • پارکینگ
  • آسانسور

هتل نگارستان کاشان یکی از بهترین هتل های کاشان

آدرس هتل نگارستان کاشان

کاشان ، خیابان امیرکبیر ، نرسیده به باغ فین

برای دسترسی راحت تر می توانید از طریق لینک زیر به نقشه و مسیر این هتل مراجعه کنید.

 

اطلاعات تکمیلی بهترین هتل های کاشان

تحویل دادن اتاق ساعت 14 صورت می‌گیرد.

تخلیه اتاق ساعت 12 صورت می‌گیرد.

پذیرش بانوان به صورت انفرادی با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است.

پذیرش زوج هایی که ازدواج‌شان در شناسنامه ثبت نشده است، با ارائه صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است.

همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (برای مهمانان خارجی هم پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی است.

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواد شد.

به همراه داشتن حیوانات خانگی ممنوع است.

اگر در 3 هتل معرفی شده به عنوان بهترین هتل های کاشان اقامت داشتید خیلی خوشحال می‌شویم که با نظراتتون ما، مسافران و مهمانان بعدی را از لحاظ کیفیت و میزان رضایت مندی آنها در قسمت نظرات در زیر همین پست اعلام کنید تا عزیزان بعدی بتوانند با استفاده از نکات شما انتخاب بهتری در گزینش هتل و محل اقامت خودشون داشته باشند و برنامه ریزی بهتری در سفر به کاشان انجام بدهند.

اگر بخواهیم از پرطرفدارترین و بهترین هتل های کاشان لیستی تهیه کنیم، حداقل باید اسم حدود 20 هتل در اون لیست قرار بگیره. حالا به جز 3 تا هتلی که توضیحات مختصری ازش داشتیم بریم با چندتا دیگه آشنا بشیم که حتما کسایی هستند اطلاعات اون هتل ها هم براشون مهمه.

بهترین هتل های کاشان

خانه باصفای کوشک هنر کاشان

کوشک هنر کاشان خانه‌ای کوچک اما باصفا در قلب تاریخی شهر گل و گلاب، به یکی از بهترین هتل های کاشان و بیشتر برای بچه هایی که دنبال ساده‌گی و ذوق هنری هستند تبدیل شده، این خانه قدیمی با معماری دوره قاجار با پشت بامی سحرآمیز مثل یک پنجره‌ای که به روی تاریخ باز می‌شود و از قاب آن می‌توانید آسمانی آبی بیکران، خانه ‌های تاریخی و دیگر ابنیه شهر کاشان را تماشا کنید.

در کوشک هنر کاشان راحت باشید و برای آشپزی از آشپزخانه عمومی آن استفاده کنید و برای لحظاتی در کافه‌ای به سبک مدرن و سنتی با یک نوشیدنی به عمق آرامش بروید و اگر با دوستان و خانواده خود سفر کردید، دورهمی شادی داشته باشید.

امکانات کوشک هنر کاشان

  • اینترنت رایگان
  • کافه
  • صبحانه رایگان
  • پذیرش 24 ساعته
  • آشپزخانه عمومی

کوشک هنر کاشان یکی از بهترین هتل های کاشان

امکانات اتاق های کوشک هنر کاشان

این اقامتگاه بومگردی 3 اتاق برای پذیرایی از مهمانان طراحی کرده که 2 اتاق آن فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی است و مهمانان و گردشگران می‌توانند از سرویس بهداشتی عمومی داخل محوطه استفاده کنند. وسایل و امکانات اتاق‌ها شامل تختخواب، یخچال، سیستم سرمایشی و گرمایشی، اینترنت پرسرعت رایگان، میز و صندلی، اجاق گاز و وسایل پخت و پز که در آشپزخانه عمومی موجود است.

 

بریم سراغ هتل بعدی از لیست بهترین هتل های کاشان ، که نوبت به هتل مهینستان راهب میرسه.

هتل مهینستان راهب کاشان

اگر دنبال یک تجربه متفاوت از اقامتگاه های سنتی ، ایرانی و در عین حال دارای تمام امکانات رفاهی لذت ببرید و همینطور اگر می خواهید حال و هوای قدیم و نوستالژیک که با هنر و معماری ایرانی تلفیق شده را تجربه کنید حتما این هتل را به عنوان یکی از بهترین هتل های کاشان به شما پیشنهاد می کنیم.

هتل مهینستان راهب کاشان یکی از بهترین هتل های کاشان

ویژگی های هتل مهینستان راهب

همجواری آن با بازار سنتی کاشان و خیابان فاضل نراقی که دو خیابان و کوچه ویژه گردشگری کاشان را در دل خود جا داده یعنی خیابان علوی و کوچه مسجد آقابزرگ که می توانید با چند دقیقه پیاده روی به هر دوی آنها دسترسی داشته باشید و از خانه های تاریخی طباطبایی ها ، بروجردی ها ، عباسیان ، عامری ها ، مسجد آقابزرگ و … دیدن کنید.

خانه ی مهینستان راهب در سال 84 شمسی به عنوان یکی از آثار ملی ایران در سازمان میراث فرهنگی ثبت شده است. از مهمترین قسمت های این بنای باشکوه می توان به شاه نشین ، ایوان تابستانی ، ایوان زمستانی ، دو سرداب ، هشتی ورودی با یک بادگیر اشاره کرد. تزئینات به کار رفته در لوکس ترین اقامتگاه سنتی شامل قطاربندی و کاربندی که به وسیله نقاشی روی گچ است که بیشترین تزئین در ایوان تابستانی به چشم می خورد.

یکی از نوسازترین و بهترین هتل های کاشان ، هتل روناک با ویژگی‌های عالی برای مسافران جاده‌ای محسوب میشه. بریم که بیشتر باهاش آشنا بشیم.

اقامتی لوکس و بین راهی در مجتمع روناک کاشان

هتل روناک کاشان

یکی از دغدغه‌های مسافران و گردشگران در مسیرهای طولانی خستگی و خواب آلودگی بین راه و قبل از رسیدن به مقصد است. در سال ‌های اخیر ساخت و راه اندازی مجتمع‌های رفاهی و تفریحی در بین راه‌ها این امکان را برای مسافران جاده‌ای فراهم کرده است تا با خیال آسوده سفر کنند. هتل روناک کاشان و این مجتمع در مسیر کاشان-قم با مسافت 5 کیلومتر بعد از کاشان یکی از مجتمع‌های رفاهی بین راهی و بهترین هتل های کاشان است که با توجه به نوساز بودن و امکانات عالی گزینه مناسبی برای بسیاری از مسافران جنوب به شمال و برعکس در کشور است.

برکه آبی که از چشمه نابر سرچشمه می‌گیرد و اردک‌هایی که در برکه شنا می‌کنند اولین موردی است که نظر شما را در ورود به هتل روناک کاشان جلب می‌کند و حوض بزرگ با فواره‌های موزیکالش زیبایی این مجموعه را دو چندان می‌کند.

امکانات مجتمع رفاهی و تفریحی روناک کاشان

رستوران

با فضایی مدرن و منویی از غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران است.

فست فود

انواع پیتزاها، برگرها، ساندویچ‌ها، سوخاری‌ها و غذاهای فست فودی در فضای زیبا و به روز سرو می‌شود و ایوان فست فود با چشم انداز رو به برکه لذت غذا خوردن را دوچندان می‌کند.

کافی شاپ

سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم مثل انواع گلاسه، اسموتی، آبمیوه، شیک، کیک، چای‌های مختلف و … را دارد که در زمان‌های مختلف موسیقی زنده هم اجرا می‌شود.

هایپرمارکت

فروشگاه نسبتا بزرگ که می‌تواند نیازهای سفر بین راهی را تامین کند.

جایگاه سوخت

پمپ بنزین به صورت 24 ساعته و شبانه روزی در حال خدمت رسانی است.

بازارچه محصولات سنتی و سوغاتی

در این مجتمع از محصولات سنتی و سوغاتی ‌های شهر کاشان برای مسافران و گردشگران آماده شده تا لذت خرید سوغاتی بدون رفتن به داخل شهر مهیا باشد.

جگرکی

این ایده در کمتر مجتمع بین راهی دیده شده ولی مجتمع روناک زیر نظر وزارت بهداشت شرایط سالم را برای شما فراهم کرده است

هتل روناک کاشان

یکی از منحصر به فردترین ویژگی‌های این مجتمع هتل و سوئیت‌های اقامتی آن است که با 5 باب اتاق اقامتی دو تخته با چشم انداز برکه و پارکی جنگلی کوچکی شامل امکانات رفاهی زیر است:

  • اینترنت رایگان
  • صبحانه سلف سرویس
  • تلویزیون
  • یخچال
  • چای ساز
  • اتو
  • سشوار
  • سیستم سرمایشی و گرمایشی (سامانه کنترل دما)
  • سرویس بهداتشی و حمام
  • میز و صندلی
  • کپسول آتش نشانی
  • پارکینگ

این مجتمع به خاطر کسب رتبه ممتاز در رده بندی طرح تطبیق استاندارد و خدمات رفاهی با کیفیت توانسته مجتمع خوش نامی در مسیر کاشان-قم باشد.

هنوز این لیست بهترین هتل های کاشان ادامه دارد ولی ما به همین چندتا بسنده میکنیم و اگر دوست دارید از هتل دیگه در این نوشته گفته بشه زیر همین نوشته نام ببر تا ما براتون تهیه کنیم.

دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت